Sunday 12 April 2015

Pertandingan main tarik tali.

Hi readers.

Semalam aku ada menghadiri kira macam sebuah majlis bersempena atas kejayaan aku dalam sesuatu perkara. Tapi aku tak nak bagi tau kau kejayaan apa sebab well- aku tak nak di-label sebagai riyak dan kau pun tahu, kan riyak tu haram di sisi Islam. Ya, aku yakin kalau kau muslim dan muslimah kau pasti tahu.

Hari ini pula ada sa-orang kenalan aku yang aku tak tau nak label-kan dia sebagai teman, sahabat, or kekasih hati? Ah, entahlah capital M. Kau ni suka sangat main tarik tali dengan aku. Macam aku tak tau apa yang ada dalam hati kau tu. Gua ni psycic tau? Mustahil gua tak tau. Kuasa Supernatural aku masih kuat berfungsi.

Suddenly call aku hari ni, dah kenapa? Engkau, bukan aku tak tau- kau cuma akan cari aku macam cacing kepanasan bila kau perlukan sesuatu. Bila kau perlukan bantuan. Dan ada satu perkara yang aku benci pasal kau- setiap kali kau pm aku, mesti kau cuma type one word- which is my name.Taktik. 

Yelah, siapa nak kelihatan terhegeh-hegeh dekat orang yang pernah dia buang dalam gaung bila dia dah dapat pengganti yang lebih baik.(Eh, kejap- ye ke lebih baik? rasanya aku lagi baik. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH).

Aku lagi suka kau LURUS pada point kau and pada apa yang kau nak cakap sebenarnya eventhough aku selalunya dah tau apa yang kau nak bagi tau. Cuma aku nak lihat sejauh mana engkau sanggup tteruskan penipuan terhadap sahabat kau sendiri. Bila kau buat macam ni, level meluat aku pada diri kau makin naik.















Walau apa pun, aku tetap sayang kau. 


TX:
-fez-




No comments:

Post a Comment