Monday 6 April 2015

Eh! Mana tau, ni?

Hi readers.

Buat si dia yang pernah aku kasihi sesuku hati-
Aku minta engkau untuk mengerti dan tidak salah faham atas persengketaan yang kita berdua alami pada tahap ini.

Buat sesiapa yang pernah mengenali diri ini-
Mana mungkin aku block acc korang. Tak kisahlah siapa pun korang, yang penting korang kenal aku, aku kenal korang. 

Buat kenalan aku, engkau pasti tahu tahap mana kejahatan dan kesabaran yang ada dalam diri aku. Juga sejauh mana sifat keadilan dalam diri aku. Untuk itu, jangan lah engkau bersangka-sangka akan diriku ini. Ya, mungkin ada krisis yang berlaku di antara kita.

Tapi disebabkan sifat ke-justice-an yang setinggi Sekolah Atas Bukit itu wujud dalam diri aku, maka aku pun decided untuk deactivate acc twitter aku. Eleh, kau kecoh mende?
Twitter je aku deactivate. FB, gmail, blog, tumblr dan segala acc maya aku masih teguh berdiri. 


So, jangan meroyan ok? Kau buat aku risau...


TX:
-fez-

No comments:

Post a Comment