Thursday 29 October 2015

Dan Dan

Hi, readers.

Keh keh keh. Aku terfikir-terfikir ni--dari tadi, semalam, semalam punya semalam, 4 hari yang lepas- 

Aku bukan lah kaki smartphone.(em..mungkin sebab phone aku tak berapa nak smart.. eh! tapi ada wasep tau? Ha..jangan memain..) --Sentiasa melekat phone kat tangan tak kira masa. Pagi, petang,siang, malam.

Tapi aku takde lah abaikan terus. At least aku letak kat sebelah aku, termasuklah time aku nak tidur. Aku pelik. Kenapa time aku letak phone kat sebelah aku, atau ianya ada bersamaku, takde pulak orang yang nak call ke, sms ke..tinggal aku sendirian berkrik-krik macam orang yang hidup kesunyian tanpa teman. >,<

Tapi time aku tidur pastu aku tertinggal phone kat ruang tamu time tu lah bunyi berdering-dering. And yang paling geram bila aku tak sempat angkat n coinsidencely takde credit. Bila time aku keluar pastu tertinggal phone, tak pun tetiba habis battery ke, hah.. amek kau!!! Empat-lima-enam miss called masuk.

.....
......
........
..........

Ah! Polak!

No comments:

Post a Comment